#tshirtprinting Instagram Story & Photos & Videos

tshirtprinting - 604.5k posts

Advertisements

Advertisements

Advertisements

Advertisements

  • Ada kawan2 korang semasa tengah lepak asik kena palau je lagi2 bila lepak dengan member2 perempuan diorang asik tengah borak yang member korang ni kena palau teruk bila tengok2 balik bukan sebab muka tak hensem Tapi pemakaian tak nampak bergaya pakai baju2 yang dah lama design ntah apa2 tiada keterampilan.orang bila pakai baju biar murah Tapi bergaya tak payah keluar kos banyak2 nak beli baju ni.Roger je fir.kl selesai lah masalah korang tu.nak baju design apa semua ada just bagitahu je.kos pon tak mahal harga nak tolong selesaikan masalah korang je😁
  • Ada kawan2 korang semasa tengah lepak asik kena palau je lagi2 bila lepak dengan member2 perempuan diorang asik tengah borak yang member korang ni kena palau teruk bila tengok2 balik bukan sebab muka tak hensem Tapi pemakaian tak nampak bergaya pakai baju2 yang dah lama design ntah apa2 tiada keterampilan.orang bila pakai baju biar murah Tapi bergaya tak payah keluar kos banyak2 nak beli baju ni.Roger je fir.kl selesai lah masalah korang tu.nak baju design apa semua ada just bagitahu je.kos pon tak mahal harga nak tolong selesaikan masalah korang je😁
  •  24  1 13 December, 2018

Advertisements

Advertisements

  • The Marley #DFND T-Shirt is also available in Navy with matching Joggers. 😎
  • The Marley #DFND T-Shirt is also available in Navy with matching Joggers. 😎
  •  27  2 13 December, 2018
  • Man that was some party, who was there 😉
    .
    .
    bit.ly/2RXWsOC
  • Man that was some party, who was there 😉
.
.
bit.ly/2RXWsOC
  •  14  1 13 December, 2018